luni, 19 noiembrie 2012

Cursuri de week-end!

Din categoria - "zi de zi"

Această pagină este cu adevărat începutul acestui jurnal de terapeut. Dacă paginile anterioare vorbeau despre situații  din anii trecuți, din cariera mea acum voi începe să intercalez și evenimente din viața mea "de zi cu zi " pe care le consider mai speciale. Fiecare din noi învățăm permanent din lucrurile mici, din situații și decizii aparent fără impact major dar despre care, odată o să ne amintim și vor reprezenta experiența. Unele din lucrurile noi din viața mea sigur mă vor influența pe termen lung. Scopul acestor gânduri scrise este de a lăsa o bornă de reper  pentru a vedea ce și cum m-a influențat și care este evoluția mea. 

În week-end am fost la un curs foarte interesant unde m-am putut convinge că filozofia după care îmi tratez pacienții este împărtășită și de alți terapeuți. Experiența a fost surprinzătoare și mă bucur să spun că acum mă simt mai confident în ceea ce știu și că drumul pe care mă aflu ca terapeut este cel bun. 

Este bine ca din timp în timp să ai și astfel de momente de reflexie în care să cauți să te raportezi la toți ceilalți să vezi tu unde te plasezi. 

Am avut multe lucruri de învățat. O să introduc elemente noi de evaluare, fișe mai interesante de urmărire pe termen lung, mai multă rigurozitate și o să îmi diversific bagajul de abordări. 

Cursul la care am fost a fost despre "lombalgia cronică". Nu am aflat lucruri fundamental noi ci mai degrabă cum să remodulez ceea ce deja făceam în funcție de anumite realizări/câștiguri și să îmi stabilesc mai clar și mai exact obiectivele. 

Nu pot spune despre multe cursuri că au reușit să îmi schimbe modul de abordare dar acestă cred ca a avut acest efect. Sper să am pacienți mai ... fericiți de acum în colo care să simtă clar că cineva are grijă de durerile lor și că în, egală măsură, le înțelege durerea și poată să-i învețe cum să și-o controleze singuri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea dumneavoastră contează!